LEVERANS & SÅNT…

Vi skickar med Postnord för att vara säkra på att kunna täcka in hela långa landet! Det brukar ta ett par dagar från att vi skickar tills du kan hämta upp din POPBOX MEN…. om beställningen skall ut till landsbygd eller riktigt, riktigt långt norröver kan det ta en extra dag eller två för paketet att komma fram. Oftast e det snabbt som attan dock!

HÄMTA INOM 7 DAGAR, ANNARS GÅR DET I RETUR

FLER BOXAR = FLER SPÅRNINGSNUMMER

SKICKAS 1 GG/VECKA, VANLIGEN ONSDAG

AVSÄNDARE IOGT/MILJONLOTTERIET MEN ÄR ASSÅ POPBOX

Om du uppger mobilnummer vid beställning kommer du att aviseras av Postnord via app/sms och i dessa fall MÅSTE du hämta ut ditt paket inom 7 dagar – annars går det i retur! Om detta ändå händer kontakta oss så får vi slå våra huvuden ihop för att hitta en lösning… Notera att retur pg a outhämtade paket är riktigt dyrt och därför kan innebära att du får betala frakten vid nästa försök (ännu så länge har vi kunnat undvika detta dock)!

OM TRUBBEL UPPSTÅR…

Ibland blir inte saker som man tänkt sig och då är det härligt att man har 14 dagars öppet köp! Med andra ord kan du ångra dig och returnera din POPBOX inom 14 dagar från att den hämtats ut/mottagits. Returkostnad ombesörjs av kund och arrangeras i samråd med oss. Varan ska vara i oförändrat skick och returneras i original emballage.

Om du ångrar dig redan innan din beställning lämnat vårt lager kontakta oss enligt nedan för att avbeställa! Om din vara redan skickats är det tyvärr försent för avbeställning, istället gäller då att genomföra en retur!

Om något gått fel och du fått en skadad vara skall du fotografera skadan och hör av dig till oss så löser vi en reklamation på bästa sätt! *peppar, peppar ta i trä för att allt går som det ska! För att avbeställa, reklamera eller arrangera en retur kontakta oss på popbox@unf.se och inkludera ditt ordernummer, namn och kontaktinfo så återkommer vi asap! Läs mer om dina rättigheter vid köp hos Konsumentverket!

VID PRENUMERATION…

ALLMÄNT: Som prenumerant kommer du att skickas en ny POPBOX i enlighet med villkoren i prenumerations tjänsten (varannan månad) i samband med att betalning genomförts. Produkter som ingår i prenumerationen bestäms av oss efter eget gottfinnande men skall i regel utgöra ordinarie sortiment. Du godkänner uttryckligen att vi samlar in den tillämpliga prenumerationsavgiften och eventuella skatter, med hjälp av registrerade betalkort för dig, i samband med att du betalar första prenumerationsavgiften.

AVGIFTER: Om du prenumererar på vår tjänst kommer POPBOX/UNF att debitera dig en förbetald prenumerationsavgift som automatiskt förnyas och du kommer att faktureras varannan månad med den då aktuella avgiften på din betalningsmetod som registrerats vid initialt köp (2 månader = en ”prenumerationsperiod”). Efter att en förskottsbetalning period har slutat förnyas ditt prenumerationsmedlemskap automatiskt och du kommer att faktureras varannan månad med den då aktuella avgiften. Den aktuella prenumerationsavgiften är 249 SEK per POPBOX men kan ändras efter vårt gottfinnande och alla sådana förändringar kommer att gälla för varje efterföljande förnyelse av prenumerationsperioden. Genom att köpa prenumeration godkänner du vår eller vår tredje parts betalningsbehandlare att debitera ditt betalkort för tillämplig prenumerationsavgift varannan månad tills du säger upp dig. Prenumerationsavgifterna inkluderar frakt till ombud. Prenumerationsavgifterna är ej återbetalningsbara förutom vad som uttryckligen anges i dessa villkor. Skatter kan tillkomma på abonnemangsavgifterna.

LEVERANS: Alla leveranser kommer att ske via Postnord, med hjälp av Miljonlotteriet/IOGT vilka uppges som avsändare för din leverans. Vi kommer att förse dig med spårningsinformation via e-post i samband med att din vara skickas. Din prenumerationsvara skickas inom två veckor från mottagen avgift, om inte annat meddelats. Det är ditt ansvar att tillse att vi har korrekt kontakt- och leveransadresser och vi hjälper gärna till att ändra dessa om du kontaktar oss på popbox@unf.se, dock kan vi inte ändra adresser för boxar som redan lämnats till Postnord!

AVSLUTA/PAUSA: Din prenumeration förnyas automatiskt och du kommer att faktureras den 26:e i månaden, varannan månad tills dess att prenumerationen sägs upp, alternativt sägs upp/avslutas av oss. För att avsluta eller pausa din prenumeration eller om du undrar något kontakta oss på popbox@unf.se så hjälper vi dig gärna!  Så fort prenumeration avslutats kommer du inte att vara berättigad att ta emot några ytterligare produkter genom oss. Du kommer inte att ha rätt till någon återbetalning av prenumerationsavgifter. Notera även att om du ”avbryter” din prenumeration via ditt konto så kan det dröja upp till 14 dagar innan status uppdateras/hanteras (gäller om du vill pausa eller avsluta). Hör gärna av dig för att få hjälp så kan vi uppdatera din prenumeration snabbast möjligt!

Returadress: POPBOX, c/o UNF, Gammelgårdsvägen 42, 112 64 Stockholm

Organisationsnummer: 878500-1622

Kontakt: popbox@unf.se